24 ساعت در خواب و بیداری
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




سلام عزیزای من خوبیییییییییییییییییین؟ چه خبراز دنیای خوشگلتون بهتون خوش میگذره نه؟

دنیایه منم قشنگه ها ولی.... ولش کن خدا رو شکر میگذره.

امروز خیلی اتفاقی و بعد از سال ها من چشمم به یه کتاب افتاد وسط خوابگاه به اسمه

((قصه های بهرنگ))

از صمد بهرنگ.من که حوصلم سر رفته بود گفتم یه نگاه بهش بندازم یه صفحه رو باز کردم یه جمله دیدم توش از تعجب پشمام ماکارونی شد

((دست روی من بلند میکنی؟ حالا می ایم با چاقو خایهایت را میبرم))

باورتون میشه هاااااا....

اول کتاب و خوندم دیدم نوشته ادبیات کودکان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کل داستان و خوندم توش پر بود از

کون و تف و ناف و شلوارش سوراخ بود شورتش معلوم بودو

رو صورته پیرزن تف کردن و شتری این حرفا.......



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت10:12---13 آبان 1390
و عشق یعنی خدا و مرگ به معنای آن است که یک قطره از این عشق به سرچشمه اش باز می گردد ...


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:25---5 آبان 1390
حرفم نمیاد

سرخوش
ساعت12:16---5 آبان 1390
کتاب وخوابگاه واینا رو بیخی از دختره بگو ببینیم کارتون به کجا کشید.حالا کی قراره مراسم بگیرید قبلش یادت باشه منو خبر کن تا یه لباس شیک آماده کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, :: 10:37 ::  نويسنده : امير حسين